وزیر دفاع پاکستان: آمریکا در مسیر پروژه مشترک گازی ایران و پاکستان سنگ‌اندازی می‌کند مجلس کاهش ساعت کاری کارمندان دولت را تصویب کرد مخالفت مجلس با تعطیلی پنجشنبه‌ها | مجلس با تعطیلی شنبه‌ها موافقت کرد سخنگوی کمیسیون اجتماعی: اکثر نمایندگان با تعطیلی شنبه‌ها موافق هستند | تعطیلی پنجشنبه منتفی است پوتین: از طرح چین برای حل مسالمت‌آمیز درگیری اوکراین حمایت می‌کنیم وزیر اسبق جنگ رژیم صهیونیستی: نتانیاهو حمایت بین المللی از اسرائیل را نابود کرد بایدن: آمریکا خواهان رقابت منصفانه با چین است نه مناقشه حمله پهپادی مقاومت عراق به ایلات سرزمین‌های اشغالی (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله هوایی اسرائیل به شهر صور لبنان (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کوبا: حمله اسرائیل به رفح موارد نسل‌کشی فلسطینیان را افزایش می دهد سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی: گروگان های ما در رفح هستند رسانه‌های صهیونیستی: ۲۴ اسرائیلی در درگیری با حزب الله کشته شدند ایران اقدام استرالیا را در تحریم مقامات و نهادهای حاکمیتی کشور به شدت محکوم کرد القسام پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی را پس از کنترل سالم تصرف کرد تاکید معاون نخست وزیر انگلیس به ادامه حمایت نظامی از اسرائیل تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله آمریکا و انگلیس به فرودگاه الحدیده در غرب یمن (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاتز: کلید بحران دست دوستان مصری است | شکری: تل آویو مقصر است هو شدن نتانیاهو در حین حضور در بیمارستان نمایندگی ایران در سازمان ملل: توقف نسل کشی در غزه خواسته جهانی است
سرخط خبرها

خبر خوب وزیر ارتباطات برای گیمرها| اختلالات جزئی اینترنت رفع شد+ فیلم

  • کد خبر: ۱۴۱۰۶۵
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
خبر خوب وزیر ارتباطات برای گیمرها| اختلالات جزئی اینترنت رفع شد+ فیلم
وزیر ارتباطات گفت: با تلاش همکاران ۱۵۰ بازی پر مخاطب در کشورمان به داخل کشور منتقل شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه امروز هیات دولت اظهار داشت: براساس آمار بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ۳۰ میلیون گیمر در کشور داریم که گیمرها در ایران میانگین ۹۳ دقیقه در روز بازی می‌کنند. یکی از وعده‌هایی که رئیس جمهور در ایام انتخابات دادند، این است که زمان تاخیر بازی‌ها یا همان پینگ را ما بتوانیم کاهش دهیم تا سرعت بازی‌ها افزایش یابد.

وزیر ارتباطات افزود: بنده در هفته دولت وعده دادم که تا آخر پاییز یک اقدام اساسی در این حوزه انجام دهیم؛ خوشحالم که امروز اعلام کنم با تلاش همکارانم ۱۵۰ بازی پر مخاطب در کشورمان به داخل کشور منتقل شدند که زمان پینگ بازی‌ها را تا یک چهارم کاهش خواهد داد. هفته آینده یک مراسمی برای رونمایی از این کار خوبی که انجام شده، خواهیم گذاشت.

به گفته وزیر ارتباطات برای یک سری دیگر از بازی‌ها ابزارهایی طراحی شده است که سرعت آن‌ها را افزایش می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مرکز تماس و سامانه حمایت از کسب و کارهای اینترنتی به منظور پیگیری مشکلات راه‌اندازی شد، خاطرنشان کرد: شماره تماس این مرکز 1649 و سامانه آن نیز 1649 با پسوند دات آی‌آر است. همچنین تمام حمایت‌هایی که مصوب دولت بوده و شیوه‌های آن در آن سامانه آمده و از طریق مرکز تماس می‌توان پیگیری و اگر مشکلی وجود دارد، رفع کرد. تسهیلاتی هم که برای این کسب و کارها فراهم شده است، در این سامانه قابل پیگیری است.

وزیر ارتباطات در ادامه اظهار داشت: اولویت‌های بومی‌سازی تجهیزات و زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز در کشور را اعلام کردیم. در بحث سخت افزار به ویژه تجهیزات شبکه، اتفاقات خوبی افتاده ما حتی صادرات هم داشتیم.

زارع‌پور گفت: همچنین یک فراخوان داده‌ایم برای سیستم عامل که ظرفیت‌های داخل کشور شناسایی شده و پای کار بیایند تا بتوانیم نیاز کشور را برطرف کنیم.

وزیر ارتباطات همچنین درباره کندی سرعت اینترنت در روزهای اخیر گفت: اختلالات جزئی در اینترنت داشتیم ولی الان برطرف شده، الان می‌توانید تست کنید مشکل خاصی وجود ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->